fredag den 8. maj 2009

Så fik jeg lavet et fint kort :D

Hej Alle derude.. 

Så er jeg ved at få styr på hvordan denne her blog hænger sammen, og oven i det var jeg kreativ den anden dag og fik lavet følgende kort :) 

Kortet er 12*12 og er lavet meget meget simpelt.  Mønstre papir ( ved  ikke hvor fra) og lidt Blomster og noget grønt bånd fra søstrene grene.

Jeg har inde i kortet sat et digt ind, da jeg bruger det til morsdag-kort på søndag :)  
I må endelig lægge en kommentar med konstruktiv kritik :D

Scrap-hilsner Mia

3 kommentarer:

  1. Det er bare rigtig sødt og enkelt :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et sødt og enkelt kort.. Tror nogle gange man glemmer at det enkle kan være så fint.. Jeg selv har det ihvertfald med at proppe kortet med alt muligt!
    Rigtig fint!

    SvarSlet
  3. Helt enig med ovenstående - super sødt og enkelt kort.

    SvarSlet