søndag den 30. januar 2011

Part 2 Layout inspireret af marianne! :)

Så kommer del 2 af min mini følgeton ( Staves??)..

Nå men har lavet Layoutet færdigt, dog harjeg valgt at ligge kitsen ned, for det syntes jeg passede bederen til billederne som jeg havde valgt.

Baggrundpapiret er fra DCWV The crafty stack, som jeg har købtpå udsalg til 74 kr. i panduro :)

Derudover er der brugt en knap, en blomst klippet ud af et papir, en hjemmelavet kaffefilter blomst, med en chipboard blomst på, lidt halvperler lidt tekst og en sticker og wupti det var klar.. Sikke en dejlig fornemmelse det giver!..

 Jeg har igen skjult min kærestes ansigt.

Jeg håber i kan lide det, nu vil jeg fortsætte med et kort til min søsters fødselsdag vi skal til lige om lidt :)

Fortsat god Søndag,  og KOM SÅ DANMARK !! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar