søndag den 22. maj 2011

Kort!

Her igen..

Idag har produktionen og lysten stået i kortets tegn og jeg har ud fra mine rester og noget kraft karton kreeret hele 4 kort..

Alle fire er meget simple og kunne i realiteten laves på 5 min.. at jeg var længere tid om det skyldtes nok at jeg ikke var 100 % fokuseret, og jeg skulle lige finde kreativiteten frem igen :)

Og så lidt billeder :)

Først de tre små kort :)



Et closeup af det første kort brugt to martha steward punches og en EK sussuc punch til den gule label.

Det næste kort er knapper og en rest basic grey papir ...

et stykke reste papir, en sort kuglepen og sorte rester af thikers :)

Det sidste kort er igen rest baggrund distresset i kanten og sværtet med lysebrun. Blomsten er hjemmelavet ved hjælp af brune kaffefiltre der er klippet i cirkler, derefter er de mistet med key lime glimmer mist en brad igennem dem alle og så ellers bare kramme dem op til at krølle, og forsigtigt folde den lidt ud igen - lad tørre og vupti :)
Nøglen er K & Co og købt i USA sidte år..

 
Tak fordi i så med! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar